فعالیت پژوهش/ دبستان یک
دانش آموزان كاربرد باد را ياد گرفتنند و سپس بافرفره توانستند سرعت باد را تشخيص دهند
دانش اموزان توانستند چرخه اب را نقاشي كنند و هر گروه چرخه اب را كنفرانس دادند
دانش اموزان اين هفته به گروه بندي حيوانات پرداخته اين هفته باساختن كفش دوزك خانواده حشرات را گروه بندي كرده
و سپس خانواده پرندگان را طبقه بندي كرده
وسپس به ويژكي هاي پرنده رانام برد
دانش اموزان اثر نور خورشيد بر دانه متوجه شد و سپس
از انها خواسته شد كه قبل از روييدن دانه و جوانه زدن به چه چيزي نياز دارد را كشف ميكردند
كه انها نكات زير قبل از روييدن دانه به اين موارد زير پي بردند
***
أَفَرَأَيْتُم مَّا تَحْرُثُونَ
أَأَنتُمْ تَزْرَعُونَهُ أَمْ نَحْنُ الزَّارِعُونَ
ﻣﺮﺍ ﺧﺒﺮ ﺩﻫﻴﺪ ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﻣﻰ ﻛﺎﺭﻳﺪ،
ﺁﻳﺎ ﺷﻤﺎ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﻰﺭﻭﻳﺎﻧﻴﺪ، ﻳﺎ ﻣﺎ ﻣﻰﺭﻭﻳﺎﻧﻴﻢ؟
#سوره مبارکه #الواقعة آیات شریفه ۶۳ و ۶۴
*گیاه برای روییدن به #خدا نیاز دارد.*
***
#فرزندان ما باید نقش #خدا در رویاندن گیاه را همزمان با #فعالیت #کشت و در موقعیت بیاموزند و #درک کنند نه در کتابی جدا بهنام #کتاب_دینی و در موقعیتی تصنعی.
:white_check_mark:گیاه به "خدا" نیاز دارد.
دانش اموازان پايه دوم
توانستند با چوب بستني صوت صدا درست كرده وسپس نواع صدا را با ان صوت در اورد و پي به انواع صدا وكاربرد صدا و صداهاي مضرر بردند
دانش اموزان كلاس
توانستند حيوانات را طبقه بندي كنند
و نشخيص دهند كدام مهره دار و كدام بي مهره است وسپس حيوان مورد علاقه خود را با خمير ساختند وسپس از انها خواسته شد در كدام طبقه مي باشد