یادگیری یادگیری

«برگشت

تعيين اثر بخشي آموزش راهبردهاي مديريت زمان بر سلامت رواني و انگيزش پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

عنوان نشریه:   روانشناسي مدرسه :   پاييز 1392 , دوره  2 , شماره  3 (پياپي 7) ; از صفحه 6 تا صفحه 22
عنوان مقاله:  تعيين اثر بخشي آموزش راهبردهاي مديريت زمان بر سلامت رواني و انگيزش پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
نویسندگان:  اميدوار هدايت, اميدوار خسرو, اميدوار عظيم*
دانشگاه آزاد اسلامي، واحد علوم و تحقيقات

چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

كليد واژه: مديريت زمان، سلامت رواني، انگيزش، پيشرفت تحصيلي و دانش آموزان

لینک مقاله