یادگیری
«برگشت
تعيين اثر بخشي آموزش راهبردهاي مديريت زمان بر سلامت رواني و انگيزش پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
عنوان نشریه: روانشناسي مدرسه : پاييز 1392 , دوره 2 , شماره 3 (پياپي 7) ; از صفحه 6 تا صفحه 22 |
عنوان مقاله: تعيين اثر بخشي آموزش راهبردهاي مديريت زمان بر سلامت رواني و انگيزش پيشرفت تحصيلي دانش آموزان |
نویسندگان: اميدوار هدايت, اميدوار خسرو, اميدوار عظيم* |
* دانشگاه آزاد اسلامي، واحد علوم و تحقيقات |
چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. |
كليد واژه: مديريت زمان، سلامت رواني، انگيزش، پيشرفت تحصيلي و دانش آموزان |