آموزش معلمان
جايگاه و كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسي دوره ابتدايي از نظر صاحبنظران و معلمان شهر تهران
عنوان نشریه: نوآوري هاي آموزشي : پاييز 1388 , دوره 8 , شماره 31 ; از صفحه 37 تا صفحه 52 . |
عنوان مقاله: جايگاه و كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسي دوره ابتدايي از نظر صاحبنظران و معلمان شهر تهران |
نویسندگان: ملکي حسن, گرمايي حسنعلي |
چکیده: پژوهش حاضر به جايگاه و كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسي دوره ابتدايي از نظر معلمان و صاحبنظران برنامه ريزي درسي و تكنولوژي آموزشي شهر تهران مي پردازد كه هدف آن بررسي جايگاه و كاربرد فاوا در چهار بخش تعيين اهداف، تهيه و انتخاب محتوا، روش هاي ياددهي و يادگيري و فرايند ارزشيابي برنامه درسي دوره ابتدايي مي باشد. |
كليد واژه: فناوري اطلاعات و ارتباطات، برنامه درسي، دوره ابتدايي |