عنوان عنوان

جناب آقای احمد رضا ایمانی

 

عناوین عناوین

عناوین اصلی عناوین اصلی

«برگشت

مصاحبه با دانش آموختگان مدارس جامعه تعلیمات اسلامی

مصاحبه با دانش آموختگان مدارس جامعه تعلیمات اسلامی

شناسایی و گفتگو با دانش آموزان دهه های قبل مدارس جامعه تعلیمات اسلامی از جمله  برنامه های انجمن دانش آموختگان این موسسه است . جامعه تعلیمات اسلامی با هفتادو هشت سال سابقه در امر آموزش وتعلیم و تربیت دانش آموزان  ستارگان و نخبگان علمی بسیاری را پرورش و تحویل جامعه داده است.

 در مدت کوتاهی که از تاسیس انجمن دانش آموختگان دفتر مرکزی جامعه می گذرد، این واحد توانسته تعداد بسیار زیادی از فارغ التحصیلان سالهای دور و قبل از انقلاب مدارس جامعه تعلیمات اسلامی را شناسایی کند و از نزدیک با ایشان به گفتگو کند.

 شنیدن خاطرات تلخ و شیرین و یادآوری  شیوه ی تربیتی آموزگاران در فضای ملتهب سیاسی و مذهبی پیش از انقلاب می تواند  نکات مهمی را در عرصه تعلیم و تربیت بازنشانی کند.

در روزهای گذشته مسئول انجمن دانش آموختگان جامعه تعلیمات اسلامی با چند تن از دانش آموختگان مدارس به گفتگو نشستند.آقای عطایی ، آقای حسنی ، آقای قربانی و آقای اسدی از جمله دانش آموختگان مجتمع آموزشی 22 بهمن اهواز بودند که آقای ایمانی کارشناس انجمن دانش آموختگان دفتر مرکزی از طریق فضای وب با ایشان به گفتگو پرداختند.در این مصاحبه دانش آموختگان ضمن بیان خاطرات خود از دوران تحصیل، نکات ارزشمند از نحوه و سبک آموزش آموزگاران خود در مجتمع آموزشی 22 بهمن اهواز بیان نمودند.

مصاحبه با دانش آموختگان شاخص جامعه تعلیمات اسلامی در دوجلد کتاب توسط دفتر مرکزی جامعه منتشر شده است که حاوی نکات برجسته و بسیار ارزنده در زمینه تعلیم و تربیت است.